Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

torsdag 30 september 2010

Fredag

Den här urnan köpte jag för 15 år sedan och har gillat den en dess. Jag har velat haft en till men det är ju inte så lätt att hitta. Jag har priset under urnan kvar den kostade då 169 kr.
Jag hittade den här urnan på tradera och vann budgivningen igår på 127 kr, jag blev nöjd...
Den är inte lika stor som min andra urna utan tänkte sätta den på vardagsrumsbordet med rosor i.


Jag satt och läste en heminredninstidning på jobbet och fick ett tips jag har ju lite svårt att få tag på uppläggnings fat till min tallrikshylla. I tidningen så hade tjejen sprayat silverfat vita och ställt upp i tallrikshyllan det såg jättefint ut så nu ska jag spraya mitt silver fat som jag satt upp i hyllan på prov för bilden nedan.
Jag var med och bjöd på det här fina fatet på tradera, men en annan kom nån minut före och bjöd över mig jag trodde jag skulle få det, gick för 67 kr.....typiskt
Idag är jag ledig och sitter och slöar i soffan med tv, dator och kaffe men inte så länge till ska ut och gå med Rolex och sedan göra min favorit sysselsättning som jag alltid gör när jag är ledig "STÄDA"....
Nästa vecka börjar jag på 5-skift går bara två nätter sen ledig till nästa måndag låter bra.....Sen blir det den omtalade dryg perioden jobba, jobba.....
Trevlig Helg !

1 kommentar:

  1. Visst är Tradera helt fantastiskt beroende?
    Jag säljer inredningsartiklar på homeparties. Har du hört talas om Perfect Home. Kolla gärna på nätet. Ha en bra helg. Kram Yvonne

    SvaraRadera