Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 12 september 2010

Fast anställning



Idag söndag kl 19.00 ringer de från lönekontoret på mitt jobb och säger att jag fått

**FAST ANSTÄLLNING **jippie vad skööönt. Jag bytte jobb förra sommaren i juni jobbade på ett sågverk men hade tröttnat på stressen där och tog en chansning för ett sommar jobb på Atlas Copco och har haft sån tur att få vara kvar med förlängningar och nu har jag fått fast.....pust

Med krisen som varit och allt........

2 kommentarer:

  1. Gud vad roligt ett stort GRATTIS kram sussi

    SvaraRadera
  2. Gratulerar!!!!
    Måste kännas skönt. Alltid oroligt när man inte vet ngt om framtiden, men nu kan du pusta ut.

    Ha det bra

    SvaraRadera