Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

torsdag 23 september 2010

Sitter och slöar i soffan och dricker kaffe med ryggen mot mitt fårskinn det är så varmt och gott. Ute blåser hösten på och alla löv börjat att bli gula. Jag har nästan nyss vaknat efter nattskiftet och snart smäller det till och hela familjen kommer hem.
Tittar ut på altanen och mina blommor är fortfarande fina fast det var frost igår. Det känns så fel att kasta dem innan de frusit men jag lär väl göra det....På framsidan av huset har jag tagit bort alla sommarblommor...
La ut lite gamla bilder här är våran kanin Tusse, igår när jag fick en kokt potatis över så kom känslan att jag skulle gå och ge honom den för han älskade kokt potatis.

Imorse när jag kom hem så var Rolex så glad och vi lek sprang upp i skogen och han var såååå gullig men sen blev vi riktigt osams det kom en golden hanne på 1år och Rolex betedde sig som en idiot och jag blev vansinnig...Vi gick ut som vänner och hem som ovänner....Dum-hund!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar