Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

måndag 4 oktober 2010

Helgen som var...

I lördags så var vi till Västerås och handlade en jacka till Jonas, jag köpte nya kaffe muggar på Indiska fast de var lite stora.....ler
Jag har varit duktig i helgen började sy på min Tilda tomte här sitter hon halv sydd.

Målade min lampa som legat i skåpet och skräpat i flera år. lampan var keramik brun förut.

Så här blev silverfatet när jag sprayade det vitt...
Jag skulle vilja haft en liten gulare ton i det vita men hur lätt är det att få tag på sån färg....hm
Man får köpa det som finns kritvit..
Jag ska åka och kolla på valp om ett par veckor schäfer frälst som jag är, men det blir ingen schäfer törs inte köpa en till. Har haft 4 schäfrar och ingen har varit helt frisk så nu funderar jag på en Border Collie.

Dom föddes för två veckor sedan så jag måste vänta några veckor innan jag åker och kollar. Vill gärna lära känna rasen innan jag bestämmer mig. Jag vill tävla i bruks det var min tanke när jag skaffade Rolex men han lider av allergi och dysplasi....Men är världens goaste kille och jag hoppas vi får många år tillsammans

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar