Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 29 september 2010

Spöken.......


Snart är det jul eller inte riktigt ,en jag har redan börjat att fundera lite och den här fina trådkorgen till första advent har jag skickat efter från Mixin.se kostar 159 kr + 49 kr i frakt.
Ville även ha den här kannan men den var tyvärr slut........Jag får vänta tills den kommer in igen. Det tråkiga med Internet butiker är att det är så dyr frakt ofta så struntar jag i att beställa pga av frakten.


Eftersom vi bor i en liten stad så håller man rätt bra koll på allt och alla. Mäklaren talade om för oss vem som hade det högsta budet på huset igår och deras son jobbar på Atlas så jag frågade honom om föräldrarna fick huset men dom hade förlorat budgivningen till en rik Stockholmare som ökar 100 000kr över dom helatiden. Det är vanligt här att Stockholmare köper upp alla smultronställen, vi tycker det är dyrt men för dem är det billigt.
En man på jobbet berättade att förre ägaren som bodde i huset för ett år sedan hade hängt sig i huset så det hade ju inte varit så kul om man köpt det och sedan blivit lite "spökrädd" i höstmörkret och börjat tänka på det......Är ju lite mörkrädd ibland :=)

1 kommentar:

  1. Har bott i ett sånt hus!! =) Men spöken e inte elaka!!! =)

    SvaraRadera