Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 29 september 2010

För sent ute!

Vi såg det inte på nätet först då hade visningen redan varit......typiskt
Den här underbara gården är det som vi tittat på men tyvärr så är budgivningen idag och vi har inte fått klart med banken än.......

Huset var så fint ingen har bott där på ett år det var min gamla arbetsgivare som köpt upp skogen som hörde till huset och averkat och nu säljer han hus+ 6ha mark.Tänk vilka möjligheter det hade funnits där jag har kunnat skaffa lite djur höns t.e.x

Men det går fler tåg......snyft!

2 kommentarer:

  1. Oj vilket fint hus,rena drömmen,skulle också vilja bo på landet med lite höns och katter, framför allt så man kan släppa ut hundarna,vad glada de skulle bli att få leva lite friare.

    Ha det så bra!

    Marlene

    SvaraRadera
  2. Stackare ja det var kanon fint hus nästan ett sådant jag vill ha.

    SvaraRadera