Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 5 september 2010

Notre Dame

Idag satt jag upp mina Notre Dame gardiner som jag köpte för en månad sen.
Jag köpte även kuddfodral
Vi har så ful färg på vår soffa, jag har läst på nätet att det går att måla skinn soffor jag är sugen på att prova....ler Den är väldigt skön att sitta i när jag varit och provat ny soffa så sitter man inte alls lika bra i den...

Köpte ett rotting hjärta till fönstret har tittat på dem länge så nu slog jag till ;=)

De här gardinerna satt uppe före....

1 kommentar:

  1. Dom Gardinerna är jättefina har sett dem i min affär här.Roligt med dina soffor hade precis den färgen på mina men låtsas skinn men de åkte ut för 2 år sedan det blev billiga ektorp från IKEA kolla dom.Köpte vita och med mina hundar så tvättar jag nog dem 1gång i månaden och de är lika fina ändå

    SvaraRadera