Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

lördag 25 september 2010

Paket från Panduro- Ulla 27 år

Jag har skickat efter lite vadd fyllning som jag ska ha till Tilda som jag ska sy, jag köpte även en tomtesats Tilda. Två st ställningar som gör att Tilda kan stå. Nu är det bara tiden som ska gå ihop för att jag ska hinna sy. Här sitter jag och pyser framför datorn och min stackars sambo kämpar i källaren med badrummet nä, jag lär nog gå och hjälpa till lite....ler

På eftermiddagen ska vi till min svärmor hon fyller 70 år idag eller 27 som själv säger. Den här bilden passar så bra på henne, för hon säger "Gå nu in och ta lite mer tårta!"............
Eftersom dom är 6st bröder och alla har familj så blir det en stor släkt, så nog blir det livat idag.


Ett stort Grattis Ulla på 27 års dagen....hm, 70 då.....

1 kommentar:

  1. Hej!Roligt med kalas,din svärmor såg inte en dag äldre ut än 27.

    Ha en bra dag!!
    Kram Marlene

    SvaraRadera