Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 19 september 2010

Söndag

Här på släpkärran ligger vårt badrum, det känns lite mörkt nu när man tittar in i badrummet bara betongen kvar allt det andra har vi rivit ur...
Oops, hur ska vi få till det här........
På måndag ska vi åka och hämta kaklet och det blev inte billigt........Undra om de räknat fel eller om det är jag som räknat fel :=)
På bilden nedanför ser ni en bit av den gamla våtrumsmattan jag glömde ta en före bild....
Idag har vi varit till Västerås på en cykeltävling till vädret var bättre idag så det blev några bilder.
Jonas gjorde ett bra lopp låg med hela tävlingen men förlorade i spurten in i mål han är ingen spurtare.
Det var rätt många ned...

Nä,hä nu ska jag gå iväg och rösta, Daniel är ju 18 år och får rösta för första ggr så jag måste väl vänta in honom han är på cross tävling. Sen är det nattskift som väntas och jag hörde av syrran att båda mina maskiner är trasiga så det kan bli en låååång natt.

2 kommentarer:

  1. oj vad spännande att få följa ert bygge i badrummet kul. vad ska du ha för färger? jag har en kompis man som är bror till cyklisten axelsson men har cycklar inte längre han är väl avstängd av doping jaja.känner inte honom. ha en bra dag kram sussi.

    SvaraRadera
  2. föresten hur gör man så som du har blogglistan på sidan med bilder??????

    SvaraRadera