Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

lördag 11 september 2010

Nu är jag upptagen med att vi ska renovera vårt badrum i källaren. Vi har varit och tittat på kakel idag och naturligtvis fastnade jag för ett kakel som de special importerade från Italien så det blev det inte....hm
Vi hat inte tid att vänta för hantverkarna kommer redan den 22 sept, det gick fort vi trodde de skulle ta tid innan de kom.
Det är lite dålig bild när det gäller färgerna men på väggarna blir det en svagt vit beiga stora breda plattan 20x40 och på golvet blir det 30x30 brun beige plattan ingen bård som på bilden.

Kakel färgerna ingav ett lugnt intryck det var det vi fastnade för, först hade jag tänkt mig mörk grått golv men det blev kallt.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar