Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

fredag 17 september 2010

Pizza Tajm!

Fredag kväll och man är jätte trött efter en förmiddagsvecka.....pust
Men nu ska jag åka och köpa Pizza är så sugen på det.
Vi har haft mycket att göra den här veckan brorsan har varit här och hjälpt oss med badrummet.
Tack kära bror....
Det går framåt men usch vad mycket det är att göra.
Kakelsättarna kommer på onsdag jag tror inte vi hinner klart till dess och dessutom måste vi ha tag på en elektriker....
Lördag och Söndag har Jonas cykeltävlingar säsongens sista som tur är.....ler

2 kommentarer:

  1. MMM!!! Nu blev jag också sugen på Pizza.Grattis till den Fasta anställning,dom växer inte på träd precis.här är det inte lätt att hitta en praktikplats ens.

    Kram Marlene

    SvaraRadera
  2. ja jag har inte sett dig på ett tag.. Ja du det vart pizza här också, som också blev över till mig i kväll som jag ska ha på jobbet.

    SvaraRadera