Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

måndag 27 september 2010

Hur ska vi göra????


Vi har hittat ett litet hus på landet nån mil utanför Fagersta som behöver renoveras. Vi är sååå sugna på det men vill inte sälja vårt hus i stan än. ( barnen är 16 & 18).
Kan man inte ha två hus??
Bo kvar i vårat medans man i lugn och ro grejar i det andra??
Vi ska luska lite med banken och ägaren till huset....Kanske det blir för dyrt...Det är många frågetecken i huvudet nu....

2 kommentarer:

  1. Tänka sig att jag har hittat hit:-)
    Jättetrevlig blogg som jag ska läsa mer i när det är lugnt i huset senare i kväll.
    Ha det och lycka till i husfunderingarna.
    Kram Yvonne

    SvaraRadera
  2. Svårt...
    Vill ni verkligen ha huset och banken säger ja, så varför inte. Barnen flyttar ju antagligen ut inom relativt snar framtid....
    Lycka till med beslutet!
    Kram

    SvaraRadera