Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

tisdag 21 september 2010

Fårskinn

Vi var och hämtade kaklet igår och då säger Jonas när vi lastar släpkärran- Gå in och betala du!
He,he det skulle han inte gjort för framme vi kassan hängde det fårskinn på väggen och jag har velat ha ett länge och nu vill jag ha ett till.............ler


Det värmer gott om ryggen när man sitter i soffan och jag ska nog köpa ett till till tvåsits soffans rygg. Det är bara det att Rolex visar intresse för skinnet så jag ska kolla om jag får ha det kvar. Vem vet det kanske ligger slaktat på golvet en dag.........hundar

1 kommentar:

  1. ååh vad fint jag ska också beställa fårskin fast det gör jag av en tjej på jobbet som har får. jag har en mörk grå så jag tror att jag ska beställa fler alla fall två st. jag har fixat detta nu men jag ville ha med bilder varför fick inte jag det?? eller är det jag som inte kan.Kram sussi. Tack för hjälpen.

    SvaraRadera