Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 30 september 2012

Mitt kök!

Vi renoverade köket år 2005 när det var populärt med ek, och vi hakade på den trenden....


Nu är det helt annat som
gäller i mitt huvud och det är vitt :-))


Kan liksom inte bara göra om hur som helst, vi håller på med tvättstugan nu..


Köpte nya blommor i fredags det känns så fräscht ..


Tapetsera om har jag velat göra länge, gillar vitt och grått.


Nåt ljusare än det beigefärgade tapeterna..








Vill även måla om vitrinskåpet men det känns lite eftersom det var dyrt men snart så ;))


Tycker inte om brunt..
(jo bruna hundar)....ler


Luckorna är väl inte så mycket att göra åt det blir för dyrt..





Jaja, drömma kan man eller hur ?
Kram Annelie

1 kommentar:

  1. Åh, vad du har fint och välstädat, Annelie! Tycker du har väldans hemtrevligt och mysigt!

    Kram
    Petronella

    SvaraRadera