Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 12 september 2012

Änglar finns dom ?

Ja i mitt vardagsrum :-))


Jag sitter och dricker morgonkaffe och tittar runt i rummet ..


Jag har bra många änglar, fler i resten av huset..


Igår storstädade jag vardagsrummet, idag är det hund hår på golvet igen...pust


Men har man två stora schäfrar så ska det väl märkas..


Det är bara att ta fram dammsugarn igen fast först ska vi gå ut och gå, på eftermiddagen ska jag till Avesta BK och träna med lite folk..


Hoppas Molly sköter sig då :)


Kram Annelie

2 kommentarer:

  1. Hej
    Vilka härliga hundar du har och jag ser vi har samma smak av inredning.
    Kul att titta in här hos dig.

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder! Jag har också änglar överallt, det måste man ju bara ha, eller hur?

    Kram
    Petronella

    SvaraRadera