Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 30 september 2012

Träning !

Idag så hade Emma ridning ute i Bastmora och jag passade på att träna lite hund medans vi väntade (tre tim)...


Först la jag ett lång spår åt Molly...


Kolla svansen när hon hittar pinnen...
Sen in till matte...





Här tappar hon i vinkeln men tar upp spåret igen..


Duktig flicka..


En nöjd men trött lite dam 7+slut, bra Molly =))


Vi åkte till en gräsplan och körde lite lydnad vänstersvängar och ingångar...
Körde igenom hela appellen idag och gör hon lika nästa söndag så blir vi uppflyttade.


Lite lek hann vi också med sen tog vi en skogspromenad i det fina vädret Rolex var också med..




Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar