Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 30 september 2012

Västerås shopping!

Vi åkte till Västerås för att handla kakel till tvättstugan, skulle egentligen bara titta men vi köpte när vi ändå var där. Jag var lite orolig att det skulle bli för tungt i bilen men det gick bra...


Vi tog en fika på Ikea innan vi började titta i affärer


Jag såg en sån härlig säng den skulle passa bra hemma hos oss =))


Stor och härlig klocka, men tyvärr vart skulle den sitta ??


Ångrar att jag inte köpte den här ljusstaken, blev för snål eftersom vi köpt kakel för flera tusen.


Vilket fint köksbord, men Jonas gillar inte den slitna locken eller kan det vara priset....ler


Så fiiiint!!!!


Eftersom vädret inte var det bästa så var set fler än vi där =)


Vi åt pizza buffé


Sååå gott och onyttigt !


Snabbt hem till hundarna sen blev det en långpromenad med dom eftersom de har legat själva och bara väntat på oss(stackarna)....


Jag höll på att få Molly överkörd av en polisbil som kom i full fart på grusvägen gissa om jag blev rädd?


Dom blev bog lika rädda för de stannade och frågade hur det gick, det var tydligen inbrott på sopstationen och de hade brottom....
Men det gick bra som tur va..
Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar