Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

torsdag 6 september 2012

Nya skor!

Dom är inte snygga men ska vara varma..


När man tränar hund med andra så står man stilla mycket och tittar på varandra, Ooo Gud vad jag frusit om fötterna genom åren så nu j- vlar ska jag vara varm i vinter. Jag fick tips av en sport fiskare att de här skorna ska vara bra...
-40 grader ska de klara av.

Kram Annelie

1 kommentar:

  1. Jag med, jag har frusit om mina fötter såå många gånger, när jag stått i skidbackarna och väntat på tjejernas träningar.

    De där stövlarna har jag sneglat på många gånger och de verkar vara superbra, för det finns inget värre än att frysa om fötterna...

    - 40 grader låter ju PERFEKT!

    Kram
    Petronella

    SvaraRadera