Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

fredag 28 september 2012

Rusk väder :(

Idag är jag ledig hade planerar spår och lydnads träning nu på morgonen men det bara öser ner så jag tror att jag väntar till eftermiddagen...


I tisdags var jag till Lindesbergs Brukshundklubb och fick hjälp av en jätte duktig dam som gav mig nyttiga tips i vår träning, så nu har jag ändrat lite ;))
Jag tror Molly är lite chockad över mig nu, hon är inte van att jag är så bestämd tycker hon tittar skumt på mig...ler



Men det funkar bra vi tränar vänster svängar och ingångar hon tar ut svängarna för mycket. Jag ska försöka dra upp henne lite i spåret hon tar det väldigt lugnt lite mer tempo på henne... Tack !
Annars så går det bra och det borde gå bra på nästa tävling den 7 okt.



Jag ska ut och köpa mig två olivträd till vardags rummet blommorna jag har ser så vissna ut de har gjort sitt ;)



Växer hur som helst, tror det kan bli snyggt..
Trevlig helg alla bloggvänner !!

Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar