Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

tisdag 2 oktober 2012

Höst mörker !

Jag passade på att baka lite kanel bullar i höstmörkret..


Jag tror det har regnat varjedag hela sommaren och hösten, helt otroligt !


Det är så tråkigt vill ju ha lite fint höst väder för hösten kan vara så mysig bara den vill. Jag ska nog ta och plocka in altanmöblerna och höst fixa lite i trädgården inför vintern. Tar det nog på torsdag när jag är ledig är så seg när jag jobbar natt.



Min jobbarkompis Veronica har smittat mig hon är så tokig i jordglobar så nu bara vill jag också ha en det finns faktiskt riktigt fina..



Fast hon vill ha dom gamla från 1800-talet så nån konkurrent är jag inte :-))



Ikväll blir det Brukshundklubben med Molly lite träning och finslipning inför tävlingen;))

Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar