Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 2 september 2012

Tävling :-))

Haha, faktiskt så var det riktigt kul att tävla idag fast det gick åt h-vete...
Molly gick upp på platsliggningen och bara det är 50p, Budförinngen satt hon bara och ryckte på tills jag puttade till henne det blev en 5p.
Apporteringen har jag kunnat fått poäng på om jag inte vänt mig om, när hon sprang förbi mig skulle sagt "fot", framförgåendet gick bra åt ett håll sen det andra då stannade hon jag skulle gett ett dk...



Jag kände inte igen henne hon var så låg och trött måste vara allt folk...??
Linförigheten gick ur uselt jag vet att hon kan bättre ;)
Direkt när jag kom hem så anmälde jag mig till en ny tävling skam den som ger sig...nu har jag fått blodad tand det var jätte roligt ;))
Kopparbergs BK är en jätte trevlig klubb, jag gillade folket där ;)



Sen skyndade vi oss hem och åkte och grattade syrran som fyller år idag. Visst är det fina tårtor hon köpt...?


Dom var jätte goda =)

Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar