Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

torsdag 20 september 2012

Fin dag ;))

God morgon eller middag :-)
Jag har nyss vaknat eftersom jag jobbat natt. Var nyss ut på baksidan och sprang i pyjamas, snabbrastning av hundarna.
Det skulle vara skönt att bo på landet så man slapp vara rädd för att någon ser en..


Jag sitter på altan inlindad i filt och dricker kaffe det är så fint väder ute så snart bär det av ut i skogen. Min lilla prinsessa gör mig alltid sällskap i soffan bredvid :-))
Rolex ligger under bordet mina trogna kompisar...

Kram Annelie

1 kommentar:

  1. Hmm... börjar också få en längtan ut på landet. Där man kan gå omkring hur man vill, ha lite höns, katter och hundar. Kanske någon liten ko och en söt liten häst...

    Håller tummarna att ni hittar ert drömställe!

    Kram
    Petronella

    SvaraRadera