Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

tisdag 11 september 2012

Älskar djur ;))

Det är lite mysigt när mörkret faller på och man får tända ljus igen..


Snart börjar vi vår varg safari igen, sidan som jag följer har börjat rapportera in varg igen. Det är så spännande att åka ut och titta efter dem..


Både jag och Jonas har ett starkt djur intresse jag skulle nog inte kunna leva utan djur...
Varmast om hjärtat är nog hunden...


Idag har jag varit ut på klubben och tränat lite igen på tisdagar har vi allmänn träning.


Det är Molly som ligger, hon reste sig ju på tävling, jag behöver träna platsliggningen


Nu är huset som vi hållt koll på prissänkt ;))
Visste det, för det var alldeles för dyrt, så nu ska vi åka dit på visning i helgen.






Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar