Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

måndag 10 september 2012

Lite ledigt :)

Vad skönt nu har jag avverkat min drygvecka men en 36 timmars natt helg som avslut...
Igår samlade vi ihop lite skräp och la på släpkärran så jag ska börja ned att åka upp till sopstation...


En jobbarkompis till mig ska sälja en gammal husvagn den vill jag ha!


Skulle vara perfekt när man är ute med hund och tävlar samt till lite annat ;)


Få se om jag lyckas övertala Jonas, den behöver inte vara så lyxig eftersom vi kommer inte att använda den så ofta..



Kram Annelie

2 kommentarer:

  1. Den där husvagnen har du piffat till på nolltid du som är så himla pysslig. Och om det låter som om jag är avundsjuk på ditt pysslande så stämmer det, det har jag alltid varit.

    Kram Teresa

    SvaraRadera
  2. Hahaha... Håller med föregående talare! Är helt övertygad om att denna husvagn kommer vara hur fin som helst, efter att ha hamnat i dina händer och när du har pimpat den. För du kommer förmodligen inte kunna låta bli... Det hade i alla fall inte jag kunnat!

    Kram
    Petronella

    SvaraRadera