Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

måndag 17 september 2012

Hmmmm???

Vi har hållit koll på det här huset hur länge som helst, men tyvärr var det en besvikelse när vi var där på visning :(


Det ligger hur bra som helst och så länge vi tittade utvändigt var vi nöjda... Men när vi kom in så var det så fusk renoverat och en massa anmärkningar på besiktningen de gjort...
Men det sista ordet är inte sagt än till rätt pris så köper vi det ;)
Men jag antar att ägaren inte vill gå ner så mycket vi satt och räknade och det rör sig om flera hundra tusen i renoverings kostnad.
Priset på huset är för högt man kan inte bara betala för läget ...
Kram Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar