Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 23 september 2012

Regn regn...

Det har varit mycket regn på sistone, igår var jag ute från kl halv 7 på morgonen till kl halv 3, gissa om jag var trött när jag kom hem?



Rejält klädd blev inte nå blöt...
Frös inte heller ;))


Min lilla envisa prinsessa var så arg i skogen att hon skrek...


Skulle bara ha den här stocken med sig och skam den som ger sig den var med enda fram till bilen. Jag tror Rolex tycker hon är bra jobbig :-))


Sen blev det Myskväll hemma i soffan, så skönt..



Kram Annelie

2 kommentarer:

  1. Håller med, jättefin ljusstake!
    Fy, för att frysa och bli sådär in i märgen stelfrusen...
    Stackars Rolex... och Molly bara busar....

    Må gott!

    Kram
    Petronella

    SvaraRadera