Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

måndag 31 oktober 2011

Ullared-Fagersta

Här är vi hela ullareds gänget klara för vår andra dag på Gekås =))


Vi var där direkt kl 07.00 när de öppnade så någon kö var det inte:-))


Nästan så det knappt var ljust ute....


Jag som är en kaffe tunna var tvungen att gå direkt till kaffe baren för att få mig en kopp... Ganska tomt =)
Vi märkte när folket började strömma in och det blev så där trångt, det var vid kl 9.00 ungefär.


Så skönt det var att gå omkring där inne ytan att trängas...


Bilen blev rejält full när vi skulle åka hem =))
Jag och Emma orkade inte gå i affärerna utanför utan hoppade över dem...


Ajaj, f-n... Svängde fel i Göteborg fast jag åkt vägen så många ggr....men det gick bra fick köra nån mil extra...


Lite av det jag köpt får fixa upp det i morgon, jag är lite trött det blev 105 mil tur och retur....


Det här är bara mina grejer =)





Jag sa att jag skulle köpa handdukar, potatis press och lasange form och det gjorde jag .


På tv programmet frågar de alltid vilket som är ens bästa köp....hm...jag är bra nöjd med linnet det är Såå snyggt.


Mina änglar fick en påse med tuggben och är nöjda en kvart tills de tuggat i sig dem.


Rolex är en duktig ben ätare.....


Molly kände på en ggr att jag köpt ben och var och rotade i påsarna


Hon går in i buren så att Rolex inte ska ta av henne det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar