Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 30 oktober 2011

Ullared =)

Nu sitter vi i stugan på campingen i Ullared. Stugan är en 6 bäddstuga fast vi är 4 st..


Ganska liten stuga...


Kajsa går igenom dagens inköp i kassarna vi har gjort en del fynd


Lilla sonen har varit med som stöd åt oss idag, hans köp blev ett par wesc hörlurar och strumpor =)


Här bäddar Emma sin säng hon är nog trött efter en intensiv men rolig dag ..
Bäst att ta kort på nr på kundvagnen ifall man tappar bort den =)


Vi fick se en kändis idag Jill Johnsson hon satt och signerade sin nya skiva vi köpte den inte snodde bara åt oss ett gratis foto


Vi fick en gratis ullareds skiva till bilen med blandad pop....


Här är jag rund och glad som gillar kexchoklad =)
Rufsig i håret...


Hittade gardiner som jag tänkt skicka efter från nätet jag sparade 300 kr på att köpa dem här =))


Här är de från nätet köpte hiss gardinen med...


Fina lampskärmar


Ja ni får se sen det har blivit lite shopping....

1 kommentar:

  1. Ohh jag blir så avis , vill också shoppa loss på ullared , men har det det lite svårt att övertala karln min , han har aldrig ens följt med till Ikea så det blir nog till mycket tjat innan jag får med han till Ullared =)

    SvaraRadera