Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 5 oktober 2011

Dumma Rolex =(

Vad har du gjort????


Han blev avundsjuk när jag tog ut Molly för att träna idag.


Klämde sig emellan fönstret och gallret med huvudet


Bet sönder bältet som kostar 4-5000 kr att köpa nytt jag ringde till Volvo idag.


Resten törs jag inte tänka på vad det kostat ska försöka få tag på beg...


Usch, vad ledsen jag blev =(



2 kommentarer:

  1. Rackarns Vovve du har då ! Inte roligt att mötas av detta kan jag tänka mig , men håller tummarna på att i hittar billiga delar till bilen .

    Ha en underbar Fredag

    SvaraRadera
  2. Fyyyyy vilken buse du har. håller tummarna att det inte blir allt för dyrt för er Kram Sussi.

    SvaraRadera