Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

tisdag 25 oktober 2011

Godmorgon/eftermiddag =)

Här sitter jag i soffan och dricker kaffe (muggvis).


Jag har jobbat natt. Den här veckan går jag bara två nätter. Mysigt uppvaknande jag fick, nos mot nos med lilla Molly. Hon får egentligen inte vara i sängen men när jag jobbat natt så sover jag så hårt och det vet hon =)



Det är en grå dag ute så egentligen kan jag sitta kvar här under filten :-)
Men plikten kallar (matlagningen).... Snart kommer familjen hem.


Jag drömmer om en ny soffa, det har jag gjort länge. Nu börjar det bli kris för den vi har är sliten iallafall fåtöljen som hundarna ligger i. Ska man ha en grå eller beige helst vill jag ha en vit men det kan jag glömma....


Tog ett par bilder på dem i går...


Rolex snodde Mollys pinne hon kämpade och försökte att inte släppa den, men Rolex använde sin manlighet och morrade då blir hon så spak ....


Inte vill han ha den heller ska vara förstöra för henne.


Mys hund

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar