Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

torsdag 13 oktober 2011

Oj oj :-0

Jag har haft så ont i ryggen sen i vintras. Har trott att det berodde på att jag jobbat som truckförare på ett sågverk i många år.


Jag sa här hemma att -har det inte gått över tills efter semestern så går jag till docktorn...
Så jag har varit dit och gjort röntgen igår fick jag svar....


Jag hade bokstavligen brutit ryggen...???
Gissa om jag blev chockad?
Jag har gått med en fraktur som nu har självläkt det var vid kotan L5. Läkaren frågade när jag kunnat gjort det. Då kom jag inte ihåg men efter ha tänkt en stund så ramlade jag ner emellan hanteringen på jobbet i vintras och slog i ryggen, kan det ha varit då...??


Nu ska jag få gå på sjukgymnasik och bygga muskler runt skadan. Jag trodde att man blev förlamad om man bröt ryggen. Jag berättade det för en på jobbet och han visste någon som gjort liknande.... Det kanske är vanligt att bryta av ryggen =)
Det är inte så konstigt att jag haft ont iallafall. Jag skulle ta det lite lugn med lyft men jag har ju levt som vanligt med bruten rygg och nu är den ju läkt så det kan väl inte vara så farligt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar