Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

lördag 15 oktober 2011

Lördag =)

Idag har vi varit till Surahammar och hämtat hem Daniels bil som gick sönder sååå tråkigt för honom.. Vi får väl se om Jonas kan laga den...


Jonas cyklade dit och jag åkte bil. Han var redan där när jag kom fram vid honom stod en kille och Daniel den luringen säger det här är Kajsas mammas kille :-)
Men Gud tänkte jag som såg att det var nåt fel på honom...ler
Rätt som det var började han hoppa och låta då förstod jag att han lurade mig :-)


Emma lilla stackaren hade frusit i natt de var det värsta hon varit med om...


Nu kom Daniel och Kajsa så det blir film tajm....ler

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar