Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

fredag 14 oktober 2011

Mys fredag =)

Hoppsan vad är detta ??
Jo, hör och häpnad Emma ska ut och vandra med skolan och sova ute under ett vindskydd med skolan.


Inte nog med att det är minusgrader ute utan det är älgjakt också, jag gillar det inte... Men men jag fick ge mig och nu är hon på väg.


Idag kom skolfotona på mina små änglar =)


Små och små, för mig kommer dom alltid att vara små fast båda är längre än mig =). Visst blev de fina på korten ?


Daniel ringde idag hans bil hade gått sönder utanför Surahammar. Vi var i Falun då men Kajsas plast pappa var så snäll och hjälpte honom. Imorgon får vi åka och hämta hans bil och hoppas att det inte är något allvarligt....


Jag har köpt nya påslakan med franskt tryck på ....ler


Ikväll har vi ätit svensk färsk hängmörad entrecote Gud så gott det var....


Vi har fått en riktig tigg hund undra vad det beror på =)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar