Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

måndag 24 oktober 2011

Dimmigt idag ute 

Fy, idag är det tråkigt väder jag sov länge till kl halv 9 ska ut och jobba två nätter.. Funderar lite på hur jag ska göra i sovrummsfönstret, nu har jag haft lika rätt länge...
Får kolla om de har något kul på Ullared när vi åker dit =)


Vår dator har pajat igen =( Vi sliter ut dem som tur är har familjens lilla kapitalist en riktig dator som jag kan låna :-)


Han köpte en jätte dyr dator när han sommarjobbade en apeldator eller vad det heter =)


Mitt fina syskrin som jag använt ordentligt köpte det på loppis för två år sedan..


Det här kortet på Rolex har Emma tagit visst är det fint när han rusar upp ur vattnet. Rolex var bara ett år då. Jag har sagt att hon borde skicka in kortet till en foto tävling för hon fångar verkligen ögonblicket....


Mina gamla hund Larry...
Han var så fin och bra, ja inte och tävla med då var han för slö :-). Men som familjehund och träning var han bra ...


Vad har hänt.....


Lilla stumpan i februari när vi hämtade henne och nu i


oktober ....
8månader har vi haft prinsessan och hon har blivit så stor.....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar