Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

måndag 10 oktober 2011

Måndag :-)

Pust, efter att jag har jobbat hela helgen och inte hunnit med så mycket mer så är det skönt att vara tillbaka i vardagen igen...
Nu börjar det bli riktigt kallt ute jag har fått skrapa rutorna på morgonen.


Det här är en vinter träningsjacka för hundfolk, jag beställde den idag hoppas den är bra. Den har tunnelficka på ryggen, fickor med dragskedja och är vattentät. Den är varm stod det för jag är en fryslort. I vintras hade jag min Canada Goose jacka den vill jag ju inte förstöra. Det var oktober erbjudande på jackan kostar 1995 kr men nu 1295 kr så jag slog till =)


Typiskt att det är älgjakt i skogen nu vet jag inte riktigt vart jag ska ta vägen ??
Vi får väl ta en promenad i stan och åka ut en sväng till klubben men gräsmattan där ute mår inte så bra efter allt regn som kommit..


Jag läste en tidning på jobbet kolla vilket mat bord tänk om man kunde få tag på ett sådant =)
sååå snyggt!!


Det här huset är till salu och ligger granne med tomten som vi var sugna på. Det är ganska dyrt, ingår 13 häst boxar och vi har inte en enda häst... än =)


På fredag ska jag åka till Falun och hämta en ny dörr sida som jag har lagt undan.. Nu är det bara sätet och nack kudden kvar. Jag hoppas att bältet sitter i sätet om jag hittar något nån stans...
Jag ska även köpa en bur nu....


Sen på eftermiddagen så bör det av till Atlas Copco för att svarva lite borrstänger =)
Jag kör två liknande svarvar som på bilden, vi får inte ta kort där inne så jag kan inte visa..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar