Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

torsdag 3 november 2011

Lite nytt =)

Jag har satt upp nya gardinerna som jag köpte i Ullared. Jag hade tittat ut dem på textilonet.se och blev så glad när de fanns där nere sparade 300 kr för jag skulle köpa dem i allafall =))


Ny lamp fot och nya lampskärmar


Nya lamp skärmar till Emmas rum.


Nya kuddar =)


Glada vovvar som fått hem sin matte med en hel påse tuggben...


Hann bara tillbaka till jobbet och skulle öppna en knippa


Och stål bandet knäppte till mig på sidan... Gissa om det blödde fick gå upp till företagshälsan och tejpa ihop såret.



Busig och lycklig liten dam =)


Haha, jag tog pinnen före Molly =)


Det är roligt att åka iväg men jag trivs bra ute i skog och natur med mina hundar

1 kommentar:

  1. Ursäkta men vad är det för kroppsdel du skadat? Ser jättekonstigt ut på bilden när man inte har en aning om vad det är, haha.

    SvaraRadera