Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

tisdag 4 oktober 2011

Trötta och nöjda !

Efter 8 timmar på Brukshundklubben med goda vänner var vi så här trötta jag och Molly. Vi slaggade i Emmas säng =)


Jag måste visa Ninas moppsar de är så fina och mysiga...


Riktiga klätter hundar =)


Idag har jag beställt en Gjutform från England ett tips jag fått från "Fliikkans kreativa sida" en blogg som jag följer den är länkad från min sida...

1 kommentar:

  1. Hihihi,tog du kort på Winston & Wilfred :-)
    Ja nog är dom gulliga alltid,en sådan får du skaffa till Molly när hon blir stor ;-)
    Kram på er och som jag skrev på FB....1000 tack för en trevlig dag nere hos er!!!

    SvaraRadera