Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 26 oktober 2011

Hallowen 

Snart är det Hallowen =)


Den här bilden såg jag på nätet, tyckte den var lite rolig....
Vi åker ner till Ullared i helgen så jag är ledig från jobbet på mån-tisdag


Jag är sugen på de här gardinlängderna till julen i vardagsrummet.. Men vet inte om jag ska ta lin eller vita??
Allt är nästan vitt här hemma så det kan ju bli snyggt med linfärgade, julen ska ju vara lite mörkt mysig =)


Men det är bra fräscht med vita =)
tänkte kolla om de har något på Ullared annars beställer jag gardinerna och kuddarna nästa vecka.



1 kommentar:

  1. Superfina gardiner , om jag får bestämma här hemma så har vi vit jul nästintill alla mina julsaker är vita , men karln gillar det inte , han vill ha rött för det hör ju julén till tycker han , tur att det är jag som bestämmer =)

    Va roligt att du beställde tomteformen , den blir verkligen superfin .
    Ha det underbart på ullared , jag är inte alls avis ;)

    SvaraRadera