Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 6 oktober 2010

Ruggigt!

Det blåser ute men är inte så kallt, jag har nyss varit ute i skogen med Rolex blev lite ruggigt...
Idag vaknade jag en ggr i kvarten för grannarna borrar för bergvärme så det durrade i hela huset, Jag tror jag börjar bli arbetsskadad kollade när jag gick förbi att det stog Atlas Copco på grejerna.....ler

Nä, nu ska jag ta och gå in i duschen för matlagningen min morgon frilla är inte snygg tur jag inte mötte någon i skogen. När Jonas kommer hem ska vi åka och kolla på badrums inredning. Det ska bli kul få se om vi hittar något allt är såååå dyrt det lutar väl åt Ikea :=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar