Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

torsdag 7 oktober 2010

Ny Mobil

Igår fick jag min Iphone4, provade att blogga från den idag men det gick inte att ladda över bilderna jag tog i skogen....hm
Jag får fråga Daniel igen, igår kväll ringde jag honom ca;45ggr när han var hos kompis. Tillslut kom han hem och visade hur den funkade tror att sonen blir lite trött på sin mamma och hennes mobiler :=)
Jag köpte ju Eriksson X10 i somras som jag lämnade tillbaka....

2 kommentarer:

  1. Lyllos dyr som attan. ja nej jag får ha min en stund till lycka till med mobilen.

    SvaraRadera
  2. Fin mobil,jag får alltid överta min sons men de ska ju alltid ha det senaste så jag har faktiskt ett par stycken.Hoppas denna är bättre än den andra.Känner igen mig med att ringa sonen så fort det är något som strular.

    Ha det bra!!
    Marlene

    SvaraRadera