Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

tisdag 26 oktober 2010

Jul tyg

Jag skrev ju för ett tag sen om en julgardin som jag ville ha "Merry Chrismas" jag hittade tyvärr inte den i rätt bredd, skulle ha 2 st 140cm bred och en 100 cm bred och det skulle ha blivit väldigt dyrt.
När jag surfade in på Ellos så fann jag det här tyget och köpte 5 m fick det häromdagen. Jag ska sy egna fusk hissgardiner tänkte börja i helgen. Jag kan erkänna att det var ängeln i tyget som jag fastnade för har en stor kärlek för änglar.....:=) Tyget gick bara på 230 kr med rabatt som jag fått av Ellos 30%. det är helt ok pris mot 1000 lappen för de andra fast jag har inte släppt dem riktigt.....ler
Julen är ju inte så länge så det blir nog bra............
Mina gamla hissgardiner som var helt röda har jag lagt ut på Tradera för en 50 lapp st och gissa de är uppe i 252 kr, 242kr och den smala 45 kr. Det trodde jag aldrig.........
Det är nästan så man skäms för att folk betalar så bra. Men det är inga fel på dem bara jag som tröttnat och vill ha nya och de finns fortfarande att köpa. Jag skulle vilja skicka dem hela utan att ta isär dem undra om det blir dyrt då måste kolla upp det.....

2 kommentarer:

  1. Jätte fint tyg. jag tror att det där blir mycket finare. ok hissgardinerna som du vill ha är skit snygga men nästan alla har dom. Lycka till med syningen nu. så får du visa bild sen när det är klart ha en bra dag kram sussi.

    SvaraRadera
  2. Hej igen!

    Kul att du kikade in till mig. Du är välkommen tillbaka! Ska kika vidare här på din blogg nu! :D

    Kram Maria

    SvaraRadera