Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

torsdag 21 oktober 2010

Längtar


Jippi, vi fick tag på boende i Ullared så om 1½ vecka åker vi dit. Jag tycker det är såååå kul att vara där fast jobbigt man blir helt slut. Det är jobbigt att shoppa.............ler
Allt är billigt där, jag gillar naturligtvis heminredningen, tänker köpa en ny hund korg till Rolex det kan bli trångt i bilen då vi är 4 st som ska handla....

2 kommentarer:

  1. Kul att åka till Ullared,glöm inte outleten Panduro,brukar ha buntar med fina tildatyg billigt.

    Kram Marlene

    SvaraRadera
  2. Gjorde Ullared förra året. Hade då inte varit där sedan Timmy var liten. Tycker att det är för långt att åka för shopping. Du får ha det så bra och lycka till i Ullaredsdjungeln! Kram Y

    SvaraRadera