Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 27 oktober 2010

Försökte sova länge idag

Jag ska ut inatt och jobba så jag tänkte sova länge idag men det är inte lätt.....ler
Vakande kl halv 9 av en hund som stog så här nära och undrade -Brukar inte vi gå ut vid den här tiden i skogen?Att husse hade varit ut med honom kl 5 i morse det hade han glömt. Nu sitter jag och slöar i soffan med en kopp kaffe och han springer och tjatar ut,ut, Hundar är riktiga vanedjur ;=)

Surfade in på Ullareds bloggen och de har fått mycket med julsaker nu, jag längtar till nästa vecka. Fick syn på hissgardinerna dom är ju nästa lika som de jag letat efter och där brukar de vara billiga.
Antagligen så kommer det att vara mycket folk det är ju höstlov, men vi åker på måndag och det är bästa dagen att åka på säger dom sämst är att åka dit på helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar