Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

måndag 11 oktober 2010

Gamla bilder

Öken...........
Jag blev lite sentimental när jag satt och tittade på gamla bilder idag, tänk vad barnen växer fort. Jag tror inte lilla Emma vill krama kossan idag.
Lite blandat från resor, vi har åkt utomlands 1ggr om året i 8år började med husvagn sen blev det kryssningar och sen blev det charter resor....kul
Men i februari har jag och Jonas planerat att åka själva till Spanien för första ggr.....
Jag la in en bild på vår båt som vi hade....hehe
Vi drömde om en båt och importerade den från USA
Men det var ju inge kul bara besvärligt, Den var kulsnabb och Jonas fick horn i pannan så fort vi skulle ut och åka gjorde hela Aspen på 10 min jag har aldrig frusit så mycket som den sommaren för åka lugnt som jag tänkt mig det gick inte ;=)
Men den var ju fin och vi gjorde en bra affär på den....

1 kommentar:

  1. Fina kort,och vilken fin båt.Jag är uppvuxen i Karlsborg vid Vättern så jag längtar väldigt till sjön emellanåt.Du är väldigt lik Molly Sande´n på korten.

    Kram Marlene

    SvaraRadera