Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

måndag 4 oktober 2010

Fin måndag

Idag lyser solen ute...........

Jag har nyss varit ute och gått en långpromenad med Rolex i skogen, passade på att plocka lite kantareller.....ler Troligen årets sista de flesta var i dåligt skick en fick ihop en påse. Plockade lite lingonris till en krans. Jag har nyss avverkat en nyttig lunch, Paj som var kvar sen i lördags kväll och till efterätt ostkaka med grädde och sylt som var kvar sen i söndags. Det är ju synd att kasta och jag tycker att det ska vara"gott att leva"...........hehe
Rolex passar på att vila lite i fåtöljen efter promenaden....Jag som önskar mig en vit soffa....pust
Jag ska ut i natt och jobba vi har börjat med 5-skiftet nu så det blir bara två nätter den här veckan....

1 kommentar:

  1. Det var en god lunch!
    Får du hjälp av din hund att leta kantareller? Så skönt han ligger i fåtöljen.

    Hälsningar Agneta

    SvaraRadera