Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

söndag 31 oktober 2010

Valparna

Idag var vi och kollade på valparna......
Gissa om de är busiga

Det var svårt att ta bilder på dem för de sprang runt som yra höns hela tiden.

Vi fick se mamman jobba med att valla in fåren och sedan valla in hönsen, jätte kul att se vilket arbete för hunden.

Lite suddig bild men den här flickan har vi fastnat för hon är tre färgad. Nu är det upp till oss hur vi ska göra om det blir någon busunge eller inte de är 6 veckor nu....
Sen åkte jag och Emma hem till Kolle och tittade på hans fina Islandshästar
Han har bara 10 st :=)

Jag tror alla var hungriga de hade precis fått hö när vi kom
Den här hästen är deras första och älsta
han heter David

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar