Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

tisdag 5 oktober 2010

Tisdag

Tisdagen går fort vaknade kl 15.00 och hela dagen är förstörd, ont i huvudet har jag med.....grrr
Nä, nu får jag rycka upp mig när jag la mig imorse tänkte jag att vid kl 13.00 ska jag gå upp det är ju bara två nattskift den här veckan......Men,men jag har sovit gott iallafall :=)
Jag ska snart ut till Brukshundklubben och träffa Colle vi ska träna lite hund.
Jag hade tur nyss Rolex stod nästan nos mot nos med ett rådjurmen han stack inte...pust Då hade verkligen dagen blivit förstörd.....Tur är att jag har maten klar stekte jättemånga köttbullar i helgen så det finns att värma.....

1 kommentar:

  1. Vilken fin Hund du har .Han ser så snäll ut

    Kram Marlene

    SvaraRadera