Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

onsdag 13 oktober 2010

Lurade!

Jag har en gammal Volvo 850som jag ställt av för den är trasig och Jonas tycker inte att det är någon ide att laga den. Vi ska köpa en ny bil till mig.

Igår så hittade Jonas en jättefin Audi A6 i Karlstad som han ringde på och gubben sa att den var pedant skött och att det bara var han som haft den inte en repa i lacken och den gick som en klocka. Så jag och Jonas gick hem tidigare från jobbet och åkte 3 timar dit, men, men......Bilen var visserligen blankputsad......ler

-Övermålad rost

-Stor bula i sidan

-Ena drivknuten var trasig

-Kollade antal ägare och bilen var importerad och i Sverige så var det 3st m.m

Sååå, hur kan man vara så dum och ljuga så mycket i telefon, tror bilskojare att man är helt dum i huvudet. Vi åkte hem utan bil. På hemvägen höll vi dessutom på att krocka med två st älgar som sprang ut framför bilen....pust Inge ont som inte har något gott med sig jag fick ju kvällsmat på Mc Donalds ;=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar