Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

måndag 18 oktober 2010

Idag är det riktigt ruggigt ute.....brrr Då passar det bra att jag fick min adventsljustake för 1:a advents känslan börja komma. Jag tycker den är så fiiin det finns en större variant som jag sett och vill ha......ler Jag skickade efter tyg igår ska sy julgardiner till köket jag släppte Merry Chrismas gardinerna hittade dem inte i 140 bred bara 120cm. Det blir mycket billigare att sy själv. Jag har 3 st fönster i köket 2 st 140cm och ett 100 cm.
Jag och Emma ska försöka att få tag på boende i Ullared och åka dit på höstlovet men det kan bli svårt för alla stugor är uthyrda jag ska ringa runt och höra efter.
Nu ska jag bege mig ut i regnrusket och gå med Rolex han ligger och over i soffan.....ler

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar