Om mig

Mitt foto
Gift och Mamma till två utflugna barn och mitt intresse är Schäfern Molly som jag tävlar i elit spår med. Tycker om hemmet och naturen.

torsdag 1 juli 2010

Tur dag

Mamma var till Avesta och köpte min koburk som jag förälskat mig i, men nu vill jag ju ha de andra storlekarna med....hehe
Den passar så bra på min tallrikshylla
Jag fick ett sms från syrran - Nu har de kakfaten på Pikabo, jag skyndade upp på stan och hann få ett. Han som äger affären sa att de gått som smör i solsken. Det förstår jag för man tjänade 150 spänn på att köpa det där. Jag har försökt att köpa fatet förut men de har varit för dyra eller vinda fast då på andra affärer...

Fast nu är det slut shoppat, börjar få lite ångerst....:=) Jag ska snart ut på sista natten för den här veckan. Vi ska få en sommarpresent och sen bjuder företaget på grillning ikväll när vi kommer. Jonas ligger i feber och förkylning har gjort det hela den här veckan han om ska till Ljusdal och tävla i Sm i helgen det ser lite mörkt ut men han är hoppfull stackarn vill ju så gärna vara med...

2 kommentarer:

  1. Å vilket fint fruktfat!!! Vill oxå ha!!!
    // Malin

    SvaraRadera
  2. Skynda dig det finns på Pikabo 199kr
    Kram Annelie

    SvaraRadera